Kalite Politikamız

Bize göre ürünlerin kalitesi müşteri memnuniyeti ile ölçülmelidir ve başarının anahtarı da budur.

Müşteri memnuniyetini sağlamak için sürdürdüğümüz ve güçlü yanları olan iki önemli stratejimiz bulunmaktadır:

 

1.Kalite Yönetimi: Şirketimiz çalışanlarını sürekli olarak eğitir ve gerektiğinde şirket dışında çalışmakta olan ancak, şirketin verimliliği ve performansında rol oynayan kişilere de eğitim desteği verir.

Kuruluşumuz, müşteri memnuniyetini arttırmak için yöntemlerini sürekli gözden geçirir ve geliştirir.

 

2. Değer Zinciri Yönetimi: Arian Kimya, ortaklık sürecini, hammadde üreticileri, nihai ürün satıcıları ve kendisinden oluşan bir yapı olarak görmektedir. Bu süreçte tedarik-üretim-sunum zincirini, sistemin ortak hedefi olan tüketicinin ve toplumun memnuniyetine yönelik bir ekip çalışmasına dönüştürmeyi hedeflemektedir.

 

Bu iki stratejinin verimliliği, tüketicinin dinlenmesi ve onlardan gelen yorumların, gelişim ve ilerlemeyi sağlaması amacıyla, alanında deneyimli uzmanlarla birlikte hayata geçirebilmesi esasına dayanmaktadır.